tirsdag den 5. august 2014

Dårlig samvittighed

Den ramte i dag - DYBT !

Jeg har haft en hyggelig morgen med ungerne mine, dog stod jeg over madpakkerne og syntes det var træls at jeg igen "bare" sku aflevere dem og jeg gad ikke bare "dikteres" rundt med hvad mine børn skulle (vuggestue). 
Nå men aflevere mine unger på vanlig vis og kører hjem. Og lig der ! Midt i bilen på vej hjem, fik jeg total mavepuster og fik den ondeste dårlige samvittighed !
Jeg snakkede lidt om det i går. Men hold nu fast jeg troede ikke det var så slemt !
JEG vil bar gerne bruge MIN tid med MINE børn. Jeg savner dem hel vildt når de væk og ville ønske vi bar kunne have ferie altid <3 Ingen stress og jag og ingenting vi sku nå, bare være os sammen som familie <3

Min søn elsker sin vs og det samme gør min datter. Og vil på ingen måde heller frarøve dem det sociale de får der, meeeen det jo mine børn - MINE ! 
Burde det ikke være mig der fik glæde af dem og ikke personalet i vs ? Ved godt jeg er blevet total gamel og hører på, men lig nu ville jeg gi min højre arm for at leve i en Morten Korch verden, hvor moren passede børnene, hjemmet og kødgryderne og faren tjente til føden. Pjat med den ligestilling ( i hvert fald for nu ;-) )
og få mig tilbage i tiden:-) 
Jeg NYDER at være sammen med mine børn, og for at være helt ærlig, er det noget jeg ikke har gjort længe, tror også det er derfor jeg har det som jeg har det lig nu! Jeg vil suge alt det til mig som jeg føler jeg er gået glip af under min dep !
Nyde min sidste barsel inden hverdagen sætter ind igen lig netop med stress og jag og ingen tid. 
Det har mine børn og jeg fortjent <3

I får lig et lidt ældre billed af hele familien, men det stråler af kærlighed og TID til børnene - og det siger bar alt <3 Læg venligst mærke til rodet ;-) 

Denne "optur" i min nedtur, og vores ferie , har virkelig sat gang i mine tanker omkring hvordan jeg gerne vil leve mit liv med mine børn som mit centrum. Og har sat tankerne i gang om hvad jeg gerne vil opnå og hvad der godt kan sættes lidt på standby mens børnene stadig er så små :-) 
Det har været det hårdeste år i mit liv, og det sværeste men jeg tror og kan mærke nu, at det giver det helt rigtige i sidste ende for mig. Nemlig at finde ind til hvem Maj er og hvem Maj er som mor <3 
Siger ik vejen er slut endnu for det tror jeg langt fra, men er på rette på vej - den ska bar følges <3

/ Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar