søndag den 31. august 2014

What a week !


Sikke en uge ! Fuld af udfordringer for sådan en som mig :-)

Der gik et klarsyn op for mig da jeg sad ved psykologen i denne uge. Vi snakkede opdragelse og Oscar, og om hvorfor jeg kommer til at råbe af ham. 
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at skille skidt fra kanel åbenbart !
Han sætter nogle følelser i mig, som jo egentlig i bund og grund ikke er noget han gør med vilje, når han får et udbrud og så "pisser" han mig af. MEN og det er et stort men, det er jo egentlig ikke mine følelser det skal handle om, det jo for heleved hans ! BUM ! Så fik vi da afklaret det :-)

Så nu er projekt, se din søns følelser og handlinger og gem dine (hallo du blev ik sprugt) følelser væk, sat i gang. 
Når det bliver sat sådan op, giver det virkelig god mening, total aha oplevelse:-)
Det skal nok blive svært, men vil jo super gerne "se" min søn og hjælpe ham i hans følelser, og især så han ikke ender som sin mor senere i livet, hvor han så kan have svært ved at styre dem.

Ugen bød også på Olivia 1 års fødselsdag  <3 
Jeg var ved at revne af stolthed, åh Gud den dag er bar stor !
Vi holdte hendes fødselsdag i går samblandet med vores housewarming :-) Og hold nu op, jeg sad måske ned i 5 min ! Der var run på men jeg tror faktisk vores gæster hyggede sig og fik god mad :-) 
Jeg stressede vildt og alt sku jo være "perfekt", så der sku jo ikke mangle noget, hvilket har resulteret i en overflod af chips poser ! OG MIN "KUR" STARER I MORGEN !!!! 

Jep i morgen skal det være ! Efter en måned i det usundes tegn er det nu på tide er at se virkeligheden bar lidt øjnene ! Jeg smider min plan ind i morgen og med detaljere som cm, vægt og om hvordan jeg ændre vores livstil :-) 

Og måtte da også liiiiiiig ha en sidste mcflurry inden i morgen :-) Hvem fanden har os lagt en ny Mc D, et stenkast væk fra mig !!! Jeg vil tro det er djævlen !

Nå lidt stemmnings billeder af min prut (altså Olivia) til sidst :-) 





/Maj




Ingen kommentarer:

Send en kommentar