tirsdag den 26. august 2014

Optur !

Total optur ! Jeg "fik lov" at putte min søn i dag :-)

Oscar har længe kun ville have sin far til at putte, og vi har (gudhjælpemig) ladet ham styre det. Vi var sikker på at det var en reaktion på at mor havde det lidt svært. 
Efter vores familiebehandler er kommet til, kan vi jo nok godt se at vi nok har gjort ham og os en bjørnetjeneste !
Så tirsdag sidste uge, med hjælp fra vores behandler, gik vi all in på "morputteroscar".
Det var med skrig og skrål i et kvarter, han var dog samarbejedsvillig og kom i nattøj og fik børstet tænder. 
MEN i dag ! Uden skrig, uden "miiiiin far", bare en dreng der sagde godnat til sin far og lod sin mor putte ham :-)!!!!!

Det var voldsomt fedt ! Woop Woop kan slet ik få armene ned! 
Og han faldt hurtig i søvn, så jeg nåede lig at fange de unge mødre i fjernsynet :-) yderst vigtig :-P Men hvorfor fanden har de også rykket tidspunktet for deres udsendelse !!!

Så nu står den på putning af mor resten af ugen og så tager vi fat i projekt "læratfaldeisøvnselvudenvisidderrummet"inæste uge :-)

Jeg vil gerne lig slå et slag for en anden "mor-blogger" Nutidensmor.dk.
Hun kan varmt anbefales hvis man trænger til et godt grin :-) 
Hun har gjort mange af mine grå dage, bar lig lidt lysere :-)

/ Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar