onsdag den 15. oktober 2014

En gårtur til at klare tankerne.

Jeg er blevet "ordineret"  gåture, af alverdens læger og psykologer :)
Og jeg må altså krybbe til korset, og tilstå at DET VIRKER !

For det første, får man rørt sig - Bonus! For det andet, sætter det gang i endorfinerne (det glade hormon), og får det tredje får det mine tanker til at løbe rundt. Jeg får med andre ord, sat en masse ting på plads, får tænkt nogle nye og udfordrende tanker. Jeg kan lukke verden ude og bar være mig !

Det er en ubeskrivelig følelse, jeg får. Jeg har i så lang tid nu, prøvet at efterkomme, mine egne og andres forventninger. Når jeg går der, kan jeg kun tænke på mig selv og hvad der er godt for mig og for min lille familie. Og det er en fantastisk følelse, at begynde at tænke på mig, istedet for andre.

Det kan godt være jeg virker kort for hovedet og indelukket for nogle i min omgangskreds, men af den simpel grund, at jeg nu tænker på og min familie. At jeg ikke lig får svaret på en sms, er jo ikke jordens undergang, jeg havde bare ikke lig tiden tik det i det givende øjeblik, og herregud jeg tror afsenderen forstår :)

Ikke sagt at jeg lukker alle ude, mit fokus er nu bare på hvad der er godt for mig og ikke hvad der er godt for andre. Derfor klapper jeg mig også selv på skuldren i dag !

Jeg havde en aftale med min veninde og hendes alt for søde baby i dag. Men oppe i mit hoved, var det desværre alt for uoverskueligt, og kunne mærke at det var mit overskud bare ikke til i dag.
Jeg greb telefonen, og spurgte om vi kunne ændre dagen til en anden, ikke af nogen grund, kun at jeg ikke følte overskuddet til det i dag. Og det var selvfølge helt i orden med hende og hun forstod mig med det samme :) Og DET er fandme guld værd<3

Og lig præcis her tænkte jeg på MIG SELV ! Og jeg er ovenud lykkelig for at jeg gjorde hvad der var bedst for mig, for har indtil nu haft en skøn dag, bare med mig og mine tanker <3 Vi har nu aftalt en ny tid og jeg glæder mig afsindigt. For det er ikke fordi jeg ikke vil se mine venner og familie, det skal bare være i mit tempo for en stund <3

Det var lidt af de tanker der kom ud af gåturen men verdens bedste og verdens mest dovne hund Boris <3 Han er nu meget sød alligevel :)

/ Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar