fredag den 10. oktober 2014

Fredag !!

Elsker fredag ! For ved I hvad ? 
Der er jo vild med dans <3!! 

Elsker simpelthen det program og det gør mig i sådan et godt humør <3 
Godt ovenpå en lidt presset dag, med at slå hovedet fra og bar se på noget af det jeg elsker, nemlig dans <3
Jeg er vild med Ditte og Morten, så en stem til dem er også røget afsted.
Og som noget nyt i år, stemmer jeg med via appen, FORDI man kan vinde billetter ind til showet:0 DET ville jeg SÅ gerne ! Ville faktisk gerne gi min højre arm for det (argh okay måske ikke men virkelig en drøm der ville blive opfyldt ) !

Jeg har danset da jeg var barn. Stoppede desværre da jeg blev teenager, og hvert år vild med dans er blevet sendt, har vi snakket om at vi sku starte til dans, meeeen jo aldrig blevet til noget:(
MEN manden min Sprugte mig om jeg ikke ville begynde i år <3 Årh han er så sød <3 

Desværre kan jeg ikke overskue det lige nu, for mange mennesker og nok også for meget larm. Er super ked af at min deperssion skal sætte en stopper for det, men jeg bliver nødt til at lytte til hvad mit hoved siger er bedst for mig !
MEN han har lovet at vi tager det til næste år <3 Og jeg glæder mig ! 
Det er jo altid lækkert at ha noget at se frem til :-)

Skulle altså lig af med min over-mega-meget-kodyle glæde over at det er fredag og der er vild med dans :-)
Bar kald mig dansenørd ;-)

/ Maj


Ingen kommentarer:

Send en kommentar