søndag den 12. oktober 2014

Oscar 3 år !

 Oscar  bassemand blev 3 år i dag. 3 år !!
Synes godt nok tiden går strækt ! Og selvom det er tre år siden, husker jeg stadig dagen hvor han kom til verden, som var det i går. Sådan vil det nok egentlig altid være :-) !

Selvom det jo selvfølgelig er en glædes dag, har det også været en stresset og en kæmpe udfordring i dag. 
Pga min deperssion er jeg mega lydfølsom, så mange mennesker samlet under et tag = meget støj ! 
Støjen gik okay, og jeg behøvede ikke at trække pause kort, så det er jeg faktisk helt stolt af :-) 
Næst efter støjen skulle jeg jo også være vært. Dog har jeg lagt alle forventninger ned til mig selv, og "kun" lavet boller, lagkage, kakao og kaffe. Og må sige bar det at jeg har ku sænke mine forventninger til mig selv, har gjort al verden ! 
Jo jeg har været stresset også i dagene op til, jeg har snerret og været indelukket (bar Sprøg min kæreste). MEN selve dagen og især efter gæsterne er gået, har det faktisk ik været så stressende! 
Så selvom det har påvirket mig, har det været et skridt på vejen i den rigtig retning ! Wuhuuuu :-) 

Så nu kan jeg gå tilbage til mit liv igen ! Og det starter med at Møsse lidt ekstra på min kæreste, som har sku finde sig i lidt ekstra fra min side af ;-) 

Oscar manden havde helt styr på at det var hans fødselsdag og hvad der dertil hørte :-) Han har været i fantastisk humør hele dagen og er nu puttet i sin seng (af far) og glæder sig til at komme i børnehave i morgen ! Min store dreng, 3 år og går i børnehave <3 
Og lig lidt Morpral : Olivia gav i dag helt slip og gik selv <3 

I får lig lidt billeder fra hans store dag ❤️







/ Maj





Ingen kommentarer:

Send en kommentar