tirsdag den 2. september 2014

Klar, parat sta.... Hov der kom et stykke slik i vej !!

Så meget for min rygrad !!

I går var jo dagen for dagen, hvor jeg skulle påbegynde min nye livsstil. Og det hele kørte også som smurt, liiiiiig indtil mine forældre, som har været et smut i Tyskland, kommer hjem med slik. Og ikke bare hvad som helst slik, FUDGE!! Det sker bare ikke!! Nå men er faktisk ret så standhaftig liiiiig indtil aftentid, hvor kæresten og jeg har invaderet sofaen med House på dvd. Og lig der, LIG der siger jeg til mig selv, at det må jeg gerne ! Dooooh!
Nå men så tager vi den bare lig en gang til for prins Knud !

I dag er dagen så, de damer og evt. herrer der følger med :) Nu skal det være. Har gemt slikken godt væk, og booket min første combat time i aften :)
Jeg glæder mig vildt til at komme igang :)

Nå men lovede jo lidt facts til. Det er egentlig lidt grænseoverskridende, at smide sin vægt og cm herind, men jeg tror faktisk i sidste ende, at det er en rigtig god motivation. For jeg bliver da for dælen nødt til at tabe mig bare lidt, for at ku stå i godt lys herinde så :)

Nå men vægten siger 70 kg, er 1,67 høj. For bar halvanden mdr sagde vægten 68, så I kan nok godt regne ud, at jeg har hygget mig gevaldigt i ferien ;)

Cm bliver fordelt således kroppen:
Bryst : 96 cm
Tajle: 82
Mave(der hvor man er bredeste): 101- !!!! Den er større end mine bryster, BUM!
Lår: 61
Arm:31
Numse:105- WTF!!

Godt så, så fik vi også lige overskredet nogle grænser i dag ! Men det er jo med til at udvikle en, har jeg da i hvert fald fået fortalt en gang ;)

Nå nu til sagens kerne. Jeg er ikke en af dem der går på div. kure. Og det er fordi jeg VED jeg ikke kan holde dem. Jeg skal have ku spise noget rugbrød indimellem, pasta og kartofler. Og når man nu ved det, må man jo bare prøve at lave sin egen lille kostomlægning :)

Jeg spiser havregryn, med mælk og rosiner til morgenmad. Spiste egentlig skyr med hjemmelavet mysli til, men det mætter mig bare ikke nok, og når jeg starter job her om 20 dage (!!), ja så skal jeg altså have en god bund, at arbejde på. Spiser mellemmåltider i form af, frugt eller knækbrød, eller en myslibar.
Til frokost kan man jo varier efter hvad man har i køleskabet :) Jeg er dog ret glad for lidt salat (uden dressing) og det kød vi har fra dagen før. Så der igen et mellemmåltid senere og til aften, ja der prøver jeg at lave det sumdt, men er altså ikke total fanatisk, så lasagne, pasta med kødsovs, bøffer med kartofler er altså stadig på vores madplan.

Det jeg går efter, er at leve sundt med højde for mig og mine børn, og de skal jo have noget at vokse af :) Jeg vil have lov til at nyde et stykke kage, eller slik til fødselsdage, en hygge eftermiddag hos Oldefar, eller hvad det nu end måtte være :) Og så bare fokusere på maden i hverdagen, skal være med lidt ekstra grøntsager og masser af kød :)
Jeg er på ingen måde fanatisk, og ønsker heller ikke det skal påvirke mine børn, at jeg gerne vil tabe mig, så må jeg jo bare tage mig sammen ;) Så ingen body builder billeder herfra  ;)

Træning og sund fornuft så skal jeg nok få smidt de her 5-7 kg jeg drømmer om og så skal den mave lig lidt mere på plads, efter to gravidteter ;)

Hold nu op det blev lidt langt :) Og nu sidder I måske tænker, om det nu bar bliver en helse-sundhedsfreak blog. Og NEJ gør det ikke. Er bar ret godt for mig lige at få skrevet tingene ned, og så vil jeg da nok komme med lidt billeder, og gode fif til maden, men ellers er det stadig en blog om mig og mine tanker og gøren :)

/ Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar