onsdag den 10. september 2014

Hårdt med fucking hårdt på !

Ja det er hvad mit liv og moderskabet er - Hårdt !

Jeg føler jeg kæmper og jeg kæmper, men kommer ikke nogen vejen. 

Jeg ved at jeg er kommet frem, men på den tid det snart har stået på, er det bar ikke nok. Jeg er stadig ked af det og føler bar jeg gerne vil være mig selv. 
Væk fra mine børn ! Hvad er jeg for en skrækkelig mor ?!? 

Det føles om som min deperssion ikke vil slippe taget i mig, uanset hvor meget jeg kæmper, og jeg savner at være glad. Sådan helt oprigtig glad og have en masse overskud til min familie. Til mine børn <3 

Beslutningen er derfor taget. Mandag går turen til lægen, og så må jeg tage den derfra. 
Har ikke troen på jeg selv kan kæmpe mere. Det er for hårdt! 

Jeg er brugt. Slidt fuldstændig op. 
Brugt af at kæmpe så meget. Magteløs. Fuldstændig magteløs. Jeg ved ikke hvilke ben jeg skal stå på og hvilken vej jeg skal gå. 

Ja I får lig et hudløst ærlig indlæg i dag! Kan ikke skjule mig bag facaderne mere. Det er svært at skrive dette men har behov for at komme ud med det.

I alt min magtesløshed er der dog en positiv ting jeg hænger mig i. 
Jeg er jo startet på "kur" . Læs: prøver at leve sundt uden sukker og slik :) . Og selvom jeg er nede i en dal, har jeg IKKE tyet til slik ! Woop Woop :-)

Der kan nok være lidt stille herinde i denne periode, men har brug for meget ro.

Og så lig en shout out til endnu en mor blogger ! Tjek LORTEMOR.dk ud, fed fed blog om livet som mor også ;-)

/ Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar