lørdag den 13. september 2014

Tomhed

Jeg er ør og tom i mit hoved på en gang.
Hvad der sker ved jeg ikke ?
Overskuddet er lig nul. Forstår det ikke, da jeg jo sku ha høstet super meget overskud fra en børnefri aften i går?
Hvorfor kan jeg ikke overskue mine børn, en time efter de er kommet hjem?
Hvorfor bliver jeg nødt til at lægge mig ind i sengen, alene, for overhovedet at kunne være til?
Jeg vil SÅ gerne være en overskudsmor eller bar en god mor, men er magteløs.

Står fuldstændig magteløs overfor, det angreb min hjerne og min krop står overfor. Jeg føler mig hjælpeløs. 
Et råb om hjælp, men det forsvinder i mørket.

Jeg troede jeg var på vej, men knækkede inden mål. 
Jeg kan ikke kæmpe mere, ikke selv. Jeg har kæmpet med næb og klør for at blive en god mor, en god kæreste , bar mig. Men jeg har ikke mere at gi af nu. Er bar tom. Tom indeni og vil egentlig gerne bar sove. Flygte væk til drømmeland, og blive der til jeg en dag vågner op, og mit overskud, energi og positivitet er vendt tilbage, og jeg kan stå ud af sengen med oprejst panden, og børste det mørke af mig og sige: Det er okay maj - DU er okay ! 

Er fortabt i denne verden. I den perfekte og travle verden. 
Jeg vil bare gerne være okay. Hvornår mon jeg bliver okay ? 

Til min højt elskede kæreste:
Tak er kun et fattig ord, men TAK <3
Bar TAK <3 

/ Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar