torsdag den 11. september 2014

Kreativ torsdag

I dag har jeg lukket alt ude og flygtet fra omverden.

Jeg har allermest lyst til bare at sove dagene væk, og havde faktisk også lagt mig i sengen. Men tankerne kørte rundt i mit ret så deprimeret hoved. Og så slå det mig! Jeg har jo en masse DIY jeg gerne ville ha lavet, og hvis jeg ikke ku sove, ja hvorfor så ikke bar gå i gang med det ?

Og i gang jeg gik :-)
Det blev til en : Lysestage, træhuse med farvet tag, nøglering, et maleri og en "tro kopi" af blomsterne, trommestikker :-)

Og ved I hvad det fedeste var, ved hele min majtid?? 
ALLE negative tanker var ryddet ! Der var bar tomt ! Kuk kuk :-) Ingen konkrete tanker om noget udover mine projekter. 
Er I klar over hvor befriende det var ?

Det var så meget hjælp til selvhjælp. 
Det er sådan noget jeg har brug for. Tid til at dyrke mig selv, uden at skulle tænke over børn, ansvar, huslige pligter og mad.
For Guds skyld, har overhovedet ikke været i bad i dag, har været alt for opslugt i mit <3

Jeg føler jeg går rundt i min egen lille verden. En verden af ren overlevelse !
Det var rart at komme lidt ud af den og bare være mig <3

Til sidst får I lig billeder af mine projekter i dag :-) Skriv hvis I kunne tænke jer opskrifter, selvom det dog er ret enkelt ;-)





/ Maj



Ingen kommentarer:

Send en kommentar