tirsdag den 15. juli 2014

Elefanter på stranden.

Ja mærkelig overskrift men ikke destro mindre var det lig hvad der var på Enø strand i dag :-) Og Oscar og jeg havde aftale med farmor og to kusiner, om at Olivia blev i vuggestue mens vi tog ned og så elefanter :-) Så som sagt, så gjort.
Det var helt fantastisk at ha Oscar på enehånd, det er alt for lang tid siden! Og hvor er det bare vigtig med sådan noget alene tid når man er 2 om at dele mors opmærksomhed i hverdagen! Jeg fik en masse møs og kram fra min skønne dreng💙
Noget jeg dog syntes var mega frustrende (!!), var den total manglende respekt mange folk der var mødt op, udviste for sikkerheden og over for de her mega store og farlige dyr! Mange gik over den streg der var sat op for at indikere hertil og ikke længere, og folk flyttede sig bar gernelt ikke når de blev bedt om det! Mange sku tæt på og ha billeder. Elefanterne var ret vilde i vandet, og på et tidspunkt må en af instruktørene faktisk også flygte ud for til sidst at slå den ene elefant! Wow det syntes jeg var enormt hårdt at se på, selvom det jo nok er den måde man er ved dem på, men sku ikke sjovt at se! Nå men tilbage til udgangspunktet, her flyttede folk sig heller ikke, og mange brændmænd måtte hele tiden bede folk om at træde tilbage! 
Er klar over at det er et kæmpe tilløbsstykke at de sådan kommer og bader, MEN man sætter da ikke sin egen, og på ingen mulig tænklig måde ANDRES sikkerhed på spil!! Blev sku godt nok en smule forarget over at se hvor ligeglade folk var med sikkerheden! Ku jo være det endte med de ikke kom igen, fordi at folk bare er fløjtende (igen!!!) men hvor ville det dog være Ærgeligt !

Afslutningsvis ska I liiiiiig se min nye kærlighed <3
Jep vi var lig i outletten på stranden, og faldt "tilfældigvis" over denne skønhed af en vase <3  MustLoveIt <3 MustHaveIt <3
Jep er skør i hovedet og bidt af at finde ting til mit hjem, and I LOVE IT <3

Her på falderebet får I lig lidt mere loooove af mig og søn <3 Kan I ha det fantastisk til vi snakkes igen. Ciao<3

/Maj



Ingen kommentarer:

Send en kommentar