fredag den 4. juli 2014

Hyggelig hyggedag 😊

Min dag i dag har bar været en ren hyggedag. Først med en skøn mødregruppeveninde og dertilhørende skønne barn 😍 
Da Olivia så sku hentes hvem var så stået op på den anden stue, Oscar 😋 Og han ville selvfølgelig med hjem, så eftermiddagen er gået med hygge og gåtur med ungerne❤️ Og afslutningsvis spist sushi med skønne kollegaer, hvilken dag😊👏
Som jeg jo har skrevet er jeg lidt blevet bidt af en gal bolig/DIY haj😋 Så jeg har været rundt på andre blogge, nogen af dem med print selv plakater, så nu har jeg lig fået udskiftet lidt i mit hyggehjørne/billedvæg😊 Bedøm selv noget for jer ?😊 Og nå ja tag jer ik af bilerne nederst i billedet, herhjemme er der stort set altid legetøj udover det hele 😜
Og og og og for det ik ska være løgn, så jeg sku også blevet bidt af en gal doddle haj🙈 Så I går aftes inden sengetid, lavede jeg min første doddle👏👏 Bedøm selv 😊 Er nu meget godt tilfreds, meeeeen der er dog lang vej til det jeg har i hovedet jeg gerne vil lave 😂
Håber I ude i det ganske danske land kan ha en forrygende weekend, det vil jeg i hvert fald prøve på 😎 Glæder mig til vi snakkes igen 😉
/ Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar