tirsdag den 8. juli 2014

Udfordringen klaret :-)

Ja som jeg skrev i går blev det en dag med udfordringer da jeg havde begge børn alene hjemme i dag. Det blev til en akut kasse også bedre kendt som mormor <3 
Vi var til det skønneste morgenbord, som blev lidt langt, vi var faktisk først hjemme ved mormor kl 15! Men her hjalp jeg min mor med maden og hun hjalp mig med ungerne, så har ikke i dag været presset ud i situationer jeg ikke syntes jeg har ku klare, jubiiiiiiiiiiiiiiiiii :-) Har total hænderne over hovedet :-) Rart at ha kvali tid med mine skønne børn<3
Og så slog det mig, at det vist ikke er så unormalt at søge selskab når man står alene med barn/børn. Det jo altid rart at ha nogen at snakke med og ha to hænder :-)
Jeg er total bombet ovenpå i dag, så blot en lille (glædelig) update fra mig :-) Vi snakkes igen i morgen ;-)
/Maj


Ingen kommentarer:

Send en kommentar