onsdag den 16. juli 2014

Mand, nu med sygdom!!

Øv! Hader at være alene mor med manden på sofaen! Hmm nå der er jo ingenting at gøre ved det, og har også hele dagen taget det i stiv arm! Kæmpe klap til mig :-)
Filmen knækkede dog lig til sidst :-( æv!
Olivia er nu blevet en total vildbasse og vil IKKE (!!) ha tøj på, så hun karder rundt!!
Så efter en dag alene med ungerne, ja så knækkede det hele for mig og fik sat hende bestemt ned og sagde : Nu stopper du! 
Åhhhhhh maj maj maj maj!! Hvorfor? Hvorfor kan jeg ikke lig rumme det sidste? Syntes det er så øv og total dumt at slutte en god dag af med dårlig samvittighed! Men jeg får det lig med det sammen! Hun kom op og blev og trøstet og så var hun god igen . Så tror såment ikke hun led under det, men det gjorde jeg tilgengæld!
Jeg bliver bedre og bedre til mit overskud men man skal åbenbart ikke tag munden for fuld! Altså jeg har faktisk ik siddet stille i dag! Jeg har løbet, slået græs, hentet Oscar, hentet Olivia , puttede Olivia, cyklet i netto med Oscar, leget med Oscar, lavet mad, givet mad, ryddet op efter mad og puttet Olivia ! Nu putter far Oscar - ahhhhhhhh :-) 
Så måske en fodnote til mig selv til de næste 2 dage hvor vi også er meget alene, er at jeg liiiiiig ska nå at slappe lidt af, og så kan jeg måske også lig holde de sidste 10 min af dagen :-) 
En gang imellem tænker jeg på, om det bar er mig der ikke er egnet til at have børn? Kender I det? Hmm det lader jeg stå hen i det uvisse!
Nå men any how :-) Oscar og jeg har hygget som en gal i dag, cykeltur og legetid på værelset, det skønt med lidt tid med ham selv<3 Kan mærke han stille og rolig åbner op for mig igen, det fandme stort og Uhhh ja bar en masse kærlighed <3 Er så glad for min skønne dreng <3
Så lig et par billeder fra vores leg <3

Han overelsker sit tylskørt, tossede dreng <3 
Nå men god aften og god dag i morgen til jer alle <3

/ Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar