mandag den 7. juli 2014

Nyt hår 🙈

Jaaaaaaa!!! Som overskriften siger - nyt hår 🙈 Kan I li det ??
Det der med at være gravid er altså ik bar lig i de der 9 mdr, altså jo at bage baby men alt mulig andet tager meeeeeget længerne tid ! 
Freaking fucking 10 mdr efter fødsel af min yngste taber jeg stadig hår. Pga hormonerne siger de kloge. Så er det bar liiiiiig jeg tænker, jeg er da ik gravid mere! Så kan de der hormoner ik bar tá og fuck af heleveds til og lade mit ellers så pæne hår være? Jeg er ret tyndhåret i forvejen så dette har bestemt ikke gjort det bedre!
Plus jeg er den heldige vinder af knækkede hår! Nej nej ikke nok med jeg taber dem, jeg KNÆKKER dem faktisk af, så jeg ligner jo nærmst sådan en lille trold med troldehår fra 90'erne. 
Derfor besluttede jeg mig for at vende tilbage til min teenager frisure, nemlig med pandehår :-) Det skal jeg lige vende mig til, men det ser trods alt bedre ud, da det jo ligesom kaumoflere de knækkede hår i min hårgrænse. 
Farven blev også skiftet ud med en "varm kobber". Det måske så meget sagt men lyserbrunt er mit hår da i hvert fald nu ;-)

Dagen i dag er os blevet brugt til løb. Jeg elsker at løbe, få blæst tankerne igennem, få vind i (trolde)håret og røde kinder. Ikke min bedste tid men nok noget af mit bedste løb so far, og det er jo det der tæller, i hvert fald for mig :-) 
Har ikke helt forstået den der nye trend med at skulle kunne løbe hurtigst mulig, måske bar fordi jeg er uendelig langsom ;-) Anyway elsker mit løb og tid med mig selv. Er ik så tit man har det i en presset hverdag med en familie man også lig ska have til at hænge sammen, så det nydes til fulde når man har det :-)

I morgen står den på en dag fuld af udfordringer for mig, nemlig 2 børn hjemme uden kæreste. Vi ska til sølvbryllup morgenbord og derfor har de fri fra vuggestue. Kæresten smutter hurtig efter endt morgenmad, og så ska vi ellers bare bruge dagen på ingenting og alting :-) Jeg har mit skarpeste våben med mig i morgen, nemlig mine kasser ;-) Vil sætte mig det mål, at hvis den kasse jeg havde planlagt bryder sammen, skal jeg ha en akut kasse klar, og hvis den også bryder sammen endnu en akut kasse klar o.s.v. På denne måde håber jeg at ku afværge et evt "meltdown" og bare hygge med mine unger når jeg nu har tiden til det <3 
Ja det er frygteligt at det skal være sådan en planlægning, bar at være sammen med mine børn, men er hvad der fungere lige nu, og så er det det vi bruger <3 For alene tid med deres mor skal de sku ha:-)

Hold nu op jeg fik kævlet en del hva:-) Nå men tak fordi du ville læse med så langt og ha en skøn dag i morgen :-)
/ Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar