onsdag den 9. juli 2014

Kender I det...?

Ja kender I det, man bare ville ønske man var blevet hjemme?
Jeg syntes, at da vi i dag kun sku have rester til mad, at det var en snusfornuftig og hyggelig ide at kører en tur på stranden med ungerne og mand. Argh NOT! 
For det første, syntes min kæreste at vores hund, den mest sindsforvirret mops i denne verden, sku med! Årh magtede jeg bar ik, han trækker og gør ved, og øv altså! Nå men vi kommer afsted og har selv is med( ja ja vores handskerum kan fryse- troede vi !!) og vi skal finde et sted at sidde. På den tur når hunden at vælte Oscar han græder og bliver ked, jeg bliver stresset da jeg ligesom ku mærke isene var ved at smelte, ja så daler mit humør, argh overskud det driller stadig !
Nå men vi får isen efter lidt søgen efter siddepladser og alt er godt, troede vi! Nu har Oscar så lige pludselig fået øje på, at Olivia sidder i klapvognen, og lig nu er alt bar hans, så hele vejen ned til bilen sang han den sammen sang : MIIIIIIIIN KLAPVOGN ! Samt en masse krokodille tårer - SUK! Fik jeg nævnt vores dreng er trodsalder?!? 
Ja det var jo så her jeg sku ha været total overskuds mor og røv pædagogisk, men ak nej. Den lille fyr fik sat en masse følelser igang hos moren, så jeg blev super provokeret ! Hva var nu det for noget, nu havde jeg gjort en masse godt for ham og det var takken? Ak ja det aner den lille fyr jo intet om men lig der i selve minuttet var jeg overbevist om at han gjorde det i ren provokation! Dumme dumme mor. Endte da os med en grædende Oscar i bilen hjem og en mor der sagde "så kommer du bar ik med en anden gang ". Men hvorfor det Maj? Hvorfor sku han ikke få lov at komme med en anden gang? Det total åndsvagt men et svagt øjeblik fra min side af! 
Men hvad fanden blev jeg lige så stresset af? Boris(hunden), gråden, smeltende is, tur? Jeg ved det stadig ikke men ved bar at jeg lig der og stadig syntes, at det var vist bedst hvis vi var blevet hjemme, hjemme i trygge vante omgivelser.
Men kan vi alle ik blive provokeret, selvom man godt ved at det ikke var hensigten ? Den store lektie for mig, er vist at jeg ikke skal lade mig rive med af mine følelser når det gælder mine børn ( min kæreste ville nok sætte pris på det samme ;-) ), men for dælen det er svært for en der tumler med rigtig meget og som bar prøver at finde sig selv- endnu et højlydt suk!
Nå men vi startede på en frisk herhjemme og fik hygget os til aften, skønt! Ligeså hurtig som det kom ligeså hurtigt kan det ændre sig igen - fantastisk <3 
Ja bar lig et hudløst ærligt indlæg fra mig, havde brug for lidt luft og lidt til at få tankerne i gang. 
Vi snakkes jo nok i morgen <3
/ Maj

Men flot så det da ud ;-) Måske jeg bar sku ha holdt min kæft og lagt dette på fjæs og skrevet: hygge med familien, så ville alle være mere glade - eller ville vi nu også det ?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar