mandag den 14. juli 2014

Sikken fest vi har haft !

Så blev det mandag BUM! Efter sådan en skøn weekend er det lidt svært at komme igang syntes jeg :-)
Vi var jo til sølvbryllup i lørdags uden børn, og hvilken fest! Jeg hyggede mig gevaldigt og nød ( ja fy fy) at være mig selv uden børn :-) Jeg savnede dem da bevares, men ikke at skulle tænke på søvn, bleer og div udbrud, gjorde bare festen til en helt anden og i min optik bedre :-) Jeg ku spise den alt for lækre mad i ro og mag, få lidt vin (især dessertvin Mhhh) indenbords og ha tid til voksen kontakt med andre mennesker, det var fedt! Det giver et enormt overskud og et boost af energi hos mig, og så kan vi lig klare den lidt igen :-) Så i sidste ende får ungerne også noget ud af det <3
Tømmermænd eller ej, fik Marco og jeg også ryddet op i vores garage, hvilket betyder vi kan få ryddet lidt op i vores bryggeres og bar komme lidt mere på plads de to steder, jubbiiiiiiiiiiii :-) 
Det hele går lidt hurtigere når man ingen børn har:-) 
Håber I har haft en ligeså skøn weekend som jeg, og så snakkes vi jo nok ved i morgen :-)

/ Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar