torsdag den 24. juli 2014

På udflugt.... Alene MED børn !

Jep ! Den frygtede uge med ferie alene med børnene er skudt i gang !
Og ved I hvad? Det går faktisk ret godt :-)
I dag har vi været en tur i birkegårdens haver. Ja sku ! Pakkede ungerne og kørte afsted :-)
Jeg synes, altså på en eller anden spøjs måde, at jeg klare det at ha børnene alene meget lettere, ved at vi laver ting !
At vi kommer ud fra hjemmets fire vægge er på en måde befriende ( I'm free !!)ellers synes jeg dagen kan blive utrolig lang, og synes (især Oscar) at de bliver meget hurtige utidige herhjemme . 
And I did it kræft heleved :-) 
Der var selvfølgelig lidt små kriser undervejs, men vi tacklede dem sammen, ungerne og jeg, og det gik bar over al forventning !
Er virkelig glad og hvor er det bar lækkert at have noget kvali tid med ens unger - det er jo lige præcis DET der betyder noget <3
Og min store dreng kom op og ride sin første tur på en pony ! Skal lige siges, han normalt er bange for store dyr og alt for høje lyde. 
Men han Sprugte mig om han ikke måtte ae hesten? Jo selvfølgelig min dreng, vil du også ride på den ? Ja sagde han og moren tænkte stille for sig selv : ja ja det gør han jo aldrig ! 
Vi stod og ventede på hans tur og var sikker på, at lige så snart jeg havde løftet ham fra jorden ville han stikke i et hyl ! 
Men nej ?!?! Fandme nej han var stolt og glad, ville dog gerne holde mor i hånden . 
Så med mor i hånden, og mor havde barnevognen med Olivia i den anden ( må ha set festlig ud for den andre besøgende : se hende den enlige ((er det ikke altid hvad man tænker når man ser en mor uden en far))med barnevogn OG hest ) red han glad en tur rundt i haven <3 Min store seje dreng <3



I morgen tager vi en slapper dag herhjemme <3

Og efter ungerne var puttet, ku jeg gå i gang med mit seneste DIY projekt - opslagstavle ! Og er mega glad for den :-)
Opskrift : Korktavle fra SG malet hvid, søm sættes i hvor man gerne vil have dem og garn/snor vikler man om sømmene så det danner et mønster, og med nogle kobbernåle til at holde div opslag, ja så vupti vupti så er der opslagstavle 😊


Og og og og og ! Sidst men ikke mindst !
Manden min fik formuleret sig ret klodset i går, så hjem kom han med blomster årh (ku fandme heller ikke passe andet ;-) )
Og se liiiiiig hvor de pynter i min nye Kähler vase <3 


Blomster bliver altså bare liiiig en tand kønnere i den <3

Nå det blev ualmindeligt langt sorry :-) Prøver at beherske mig selv næste gang vi snakkes ;-)

/ Maj




Ingen kommentarer:

Send en kommentar