lørdag den 12. juli 2014

Fri weekend - sådan næsten da:-)

Jeg vil bare lig ønske god weekend til alle :-) 
Vi ska til sølvbryllup i aften UDEN børn og sove MEGET MEGET længe i morgen ;-) 
Ungerne ska til farmor og bedstefar, og ved de får en ligeså god "fest" som os <3
Ved godt det er total politisk og pædagogisk ukorrekt at sige, og jeg helt sikkert ville blive sablet ned med kommentar som : du sku da ikke have fået børn, du tænker jo kun på dig selv, men FUUUCK jeg glæder mig til en aften/nat/dag som bar Maj og kæreste helt uden et ansvar for at mine børns behov skal opfyldes ! Den klare farmor og bedstefar og JUBBBIIIIIIII siger jeg bar ;-)
Elsker mine børn, men elsker os Majtid <3 
Nu er det store sprøgsmål så bar : hvad Silvan ska jeg lig ha på?? Hmm tror nok Marco ska blive træt af at kigge på outfit hele dagen, MEN sådan er det bare, jo ikke nemt når man ikke lig helt er med på hvad de unge går i, i dag ;-) 
Jeg er nok tilbage efter weekenden men en forhåbenlig skøn update på vores weekend  <3

/Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar