søndag den 6. juli 2014

Weekend med weekend på :-)

Så er vores weekend gået, alt for hurtig igen igen :-)
Vi har bruncet den, været på stranden med svigermekanikken og leget havemand hele dagen i dag :-) Ungerne hyggede sig gevaldigt i selskab med bedstemor og bedstefar på stranden i går og i dag har de "kedet" sig hjemme hos os i vores have :-) Ja jeg har jo hørt at det er sundt at børn keder sig, så det fik de lov til i dag mens mor og far ordnede have . Dog tror jeg ik de kedede sig synderligt, Oscar var en flittig havemand og Olivia hyggede sig på tæppet i haven ( læs: Olivia all over i haven men pyt hun hyggede sig <3)
Jeg er faktisk lidt helt utrolig mega meget stolt af mig og min kæreste! I dag har vi været i haven og arbejedet sammen hele dagen UDEN at komme op at diskutere 🙈 Jep den er god nok! Selv jeg kasse menneske der gerne vil vide nogenlunde (altid) hvordan min dag er, fik flere gange sat denne på prøve, ved at vige fra hvad jeg lig havde troet, WOW! Så man kan godt komme ud af sin kasse UDEN hele dagen går i stykker. Det var noget nyt :-) Men noget positivt nyt, hvilket indikere at jeg stadig arbejeder med mig selv og prøver at finde frem til mig og hvordan tingene  bedst kan fungere i SAMARBEJEDE  med den virkelighed der er lig omkring mig. Så klap til os på skulderen;-)
Nu er stængerne smidt på sofaen, et ud af to unger sover (argh det passer jo ik ind i min kasse) og nu vil jeg nyde det sidste af søndagen med en bog:-) 
Håber I alle har haft en ligeså skøn og lærig weekend som mig <3
/ Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar